Hos papi






Hejsan!
Har ganska precis kommit hem till pappa efter att först tagit pendel och sen spårvagn. Käkade även lite ute tillsammans med pappa innan, nu sitter jag här i soffan och lider av matkoma haha, så kan det gå.

Helgens planer är än så länge ganska oplanerade eftersom att jag skall vara hos pappa denna helgen (han bor i Göteborg för er som inte visste). På söndag vet jag iallafall att jag ska hem till mamma igen och jag skall även ut och jogga. 
Har den årliga "vårjoggen" i skolan på måndag så man får ju försöka förbereda sig lite iallafall, det blir nog bra!

Juste när jag kom hem till pappa överraskade han mig med en stor ask med 550 gram choklad, love love love! 

Nu skall jag mysa med choklad, chips och lite solrosfrön framför ett avsnitt av The Walking Dead, heeeej beach 2014.

Ni får ha en underbar helg lovies!

/Andrea



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0