Irriterad



Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, så megatrött!
Varit en blandad dag idag blir lite trött och irriterad på vissa saker bara men så kan det ju vara ibland.

Det retar mig så mycket bara att vissa människor verkligen inte kan liksom förstå hur andra känner utan bara bryr sig om sig själv och ger småpikar hela tiden, jag orkar inte bry mig och vara snäll om jag inte får samma tillbaka.
Jag måste ju kunna känna att jag kan vara mig själv och inte behöva vara "orolig" att någon skall säga onödiga kommentarer bara för att. Speciellt inte när det gäller någon av mina närmsta vänner.
Från och med nu ska jag sluta att ta det och stå emot istället, så får vi se om det blir någon skillnad.

Känner att det här blev lite rörigt men jag hoppas att ni ändå förstår.

Godnatt! /Andrea



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0