Lördagmorgon








Godmorgon!
Så härligt och soligt väder idag i Göteborg, lovely!
Sitter iallafall och äter frukost just nu, gottigt!

Som sagt vet jag inte riktigt planerna idag, men blir antagligen någon promenad i det fina vädret lite senare.

Längtar till sommaren såå mycket, vara med fina vänner, sola, bada och åka in till stan och bara ha det underbart och framförallt att vara LEDIG, kan ju säga att jag aldrig längtat såhär mycket till sommarlovet som jag gör nu, ska bli så skönt med ledighet.
Sen i augusti skall jag ju gå på Snoop Lion (Snoop Dogg) med Mathilda vilket kommer bli en rolig upplevelse haha, har lyssnat lite på hans musik och diggar den totalt, kul kul kul!

Livet är ändå jäkligt bra när man tänker efter, så tacksam för att jag lever det livet jag lever och jag vill faktiskt inte ändra på något just nu. Känns skönt!

Men men, nu skall jag äta upp min frukost lite snabbt och sen skall jag ta det lugnt en stund, det är ju ändå helg och då måste man ju faktiskt känna att man lever!

Kram på er så hörs vi senare. /Andrea





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0