Sad













Tänkte bara få ut mina känslor här lite faktiskt, det är ju nämligen så att Miley kommer hit till Sverige 30 maj och jag har inga biljetter, känns såå pissigt eftersom att jag har älskat henne i princip i hela mitt liv, var en riktig Hannah Montana nörd när jag var yngre och är typ fortfarande haha, älskar hennes musik och bara älskar hela henne helt enkelt, det rör mig faktiskt inte ryggen att hon har "bytt stil" för jag vet att hon fortfarande är samma Miley ändå.

Och det här hade kunnat vara min ända chans att få se henne live i mitt liv, men anledningen att jag inte har köpt biljetter är pågrund av Justin, sparar ju ihop till en meet & greet biljett inför hans nästa Sverigebesök och det känns som att det kanske är värt att lägga allt "krut" på det istället, han är ju ändå min idol som jag ser upp till väldigt mycket och som jag älskar av hela mitt hjärta.

Men för att återgå till Miley så behövde jag bara skriva av mig lite angående detta för att jag känner mig ganska ledsen över det, får iallafall hoppas att hon någon gång i framtiden har en till turné i Sverige, då skall jag absolut försöka fixa biljetter!



/Andrea





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0